onsdag 14 december 2011

Effektiv på lunchen

Kört runt som en skållad råtta på lunchen och hunnit med att hämta ut en Fatboy på DHL som jag har gett i julklapp till oss. Blev less på att dela en 3-sits soffa med min store make. Det blev en i färgen taupe.

Sen körde jag vidare förbi Färg och tapet och köpte några rullar med Eldblomma efter att jag hade läst på någon blogg om att Boråstapeter inte får tillverka Svenskt tenn längre och alla tapeter kommer att säljas från Svenskt tenn direkt. Jag hade tänkt mig att tapetsera två väggar i vårt lilla allrum på övervåningen. Hoppas inte min käre make läser detta eftersom han tycker de är asfula :)




Bilder från här och här

Hann även förbi bygget och slängde av Fatboyen i garaget och där de håller på med armering och lägga ut golvvärme i regnet, stackarna man har det då bra framför sin dator idag.

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    så kul att tapetsera om. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera