söndag 6 maj 2012

Flytspacklat

Hej, jag har inte dött jag har bara ingen tid över och sen har jag varit dålig på att fota också. Det som har skett på slutet är att vi har tömt hela nedervåningen och sen flytspacklat den (eller det gjorde Obbola byggservice men men). Vi har fortsatt sätta osb och gips på övervåningen och det känns som att det går lite allmänt segt just nu, vi tappade farten lite av att ha haft en arbetsfri helg (inte bra att känna efter hur less vi är på hela projektet).
Vi fräste av en liten rygg som hade bildats på plattan innan spacklingen.
Stagade upp hela "trapphuset".
Spacklat!

Annars försöker vi få någon typ av ordning på gården. Önskar jag kunde spola fram tiden och få en gräsmatta igen.
Li njuter för fullt av vår fina gård.

Har även städat ur byggarnas barack! Så i veckan försvinner den hoppas jag.
Kommer att sakna denna utsikt från vardagsrummet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar