söndag 27 november 2011

Ids int tömma kameran

Trevlig helg med faster från Vasa och adventsfika i stallet. Alltså jag orkar bara inte tömma kameran det kommer bilder på plattan någon annan gång, eller vem är intresserad egentligen?

Ola + pappa och Mats + pappa har gjort en stor insatt idag och fått ner 25 pallar med lecablock ner i gropen idag så imorgon börjar murningen av källarväggarna. Tagit två superfina bilder från orderbekräftelsen från Elitfönster.

Dubbeldörrarna! Jag längtar efter att få se dem IRL och se om de är så fina som jag föreställer mig dem. De är 180 cm breda och hela 235 cm höga. Dubbeldörrarna har varit ett grundkrav från mig sen innan vi ens började skissa på huset.

Balkongdörren vi ska ha i sovrummet högst upp är 90 x 225 cm. Därefter fönstren vi kommer att ha på övervåningen 120 x 160 cm och i vardagsrummet 120 x 170 cm. Det blir lite mindre med ett spröjs mindre ovanför köksbänken och i hallen och de är 120 x 120 cm /trött Kajsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar