tisdag 23 augusti 2011

Dagens problem

Varför säljs inte dessa i Sverige?


Efter att ha hängt mycket på Marthas sida så har jag kommit fram till att side-by-side kylskåp verkar bli övergivna mot dessa french door kylskåp i alla fall i USA. Det är alltså kylskåp och frysmaskin på övervåningen och fryslådor där nere. Man får bättre djup på frysen och jag gillar lådor så man får bättre översyn. Kylskåpet ovan kommer från Electrolux men finns inte här i Sverige! Taskigt.Har hittat här men vill ha frysmaskin också eller det här här men det var både alldeles för dyrt och fult. Kollar vidare... Amerikanska kylskåp i Sverige funkar det?

2 kommentarer:

  1. JA! Varför säljer dom inte dessa i Sverige? Jag vill oxå ha dessa och letat som tusan. Dom enda jag hittar ligger i en skyhög prisklass och jag vill ha en Samsung, dom har jättesnygga och praktiska i USA... Säg till om du hittat nått.

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Har inte hittat något ännu men du får gärna också säga till om du hittar något.

    SvaraRadera